Runar slår tillbaka.

Efter den senaste tidens skriverier om Runars taskiga ekonomi har han bett att få utrymme att förklara sig, givetvis får han det.

Jag har inte alls ekonomiska problem, jag har inga problem alls jag känner Sting faktiskt! Dessutom säger herren att det är ocoolt att ha problem. Jag har inte lite pengar, jag har säkert mest pengar i hela Sverige. Herren säger att det är bra att ha mycket pengar, därför har jag det. Jag känner alla kändisar eller rättare sagt så känner alla kändisar mej. Jag är The Runarmeister för det har herren sagt till mej. Skulle det vara så att jag inte har så mycket pengar just nu så beror det nog på att jag kanske har lånat ut dom, kanske till Sting. Alla är bara avundsjuka på mej för jag är Runar och jag har satt på Carola och jag känner Sting faktisk!

Detta säger jag i herrens namn Halleluja!!

Du kan kolla mer här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0