Sjukt?

Ordföranden för Sveriges hustrumisshandlare Örjan R blandar sig i debatten om huruvida män som slår kvinnor är sjuka eller inte. " Jag e trött på att bli kallad sjuk! Om jag vore sjuk så skulle jag ju spöa grannens fru också men det gör jag ju inte, inte heller gör jag det när någon kan se, man e ju ingen dumskalle."
Örjan är besviken på bilden av kvinnomisshandlare och vill nyansera bilden. "Jag e inget monster, min förra fru hon bara stack fast jag gjorde allt för henne. Jag slog och sparkade, låste in henne och spottade henne i ansiktet men ändå lämnade hon mej, DEN DJÄVLA HORAN!"

Genom att gå samman i ett förbund hoppas misshandlarna att bli mer accepterade i samhället. Dom lägger även fram sin egen förklaring till sitt beteende.
"Allt e kvinnornas fel! De e ju dom som har uppfostrat oss så dom får skylla sig själva."

Läs mer här.  och här. och här.

Kommentarer
Postat av: Årstadals Jihad

Det är för jävligt att kvinnorna kan lämna Örjan. Kvinnor kräver ömhet och värme så han dängde de bara i elementet så de blev både ömma och varma.

2007-06-05 @ 11:38:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11625

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0