Görans nya jobb.

Enligt våra hemliga källor är det nu klart vilken görans första klient blir. "Jag  ska  jobba  åt  ett  politiskt  parti  som  i  många  år  haft  en  mycket  stark  och  karismatisk  ledare.   Dom  har  lidit  ett  svårt  nederlag  som  inte  på  någotvis  haft  att  göra  med  partiledaren.   Jag  ska  med  mina  exeptionella  kunskaper  i  denna  fråga  hjälpa  dom  att  analysera  vad  alla  utom  partiledaren  gjort  för  fel. Enligt  min  åsikt  finns  ingen  som  är  bättre  lämpad  för  detta  än  jag  själv". Vilket parti Göran syftar till är ännu inte klart men vi återkommer med information så fort vi vet mer. Undertiden säger Görans fru som jobbar som spritlangare att " Skönt att få vara ensam lite mer vi har ju så trångt hemma."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0