Alla blir poliser utom polisen.

För att få bukt med den olagliga nedladdningen på nätet (och slicka filmbolagen i röven) har Justitiedepartdemensens enmansutredare Cecilia Renfors kommit på en genial lösning.Det blir internetleverantörernas sak att stoppa fildelarna,annars hotas dom med dryga böter.Att dom som tjänar pengar på nedladdning redan har filter som gör att dom inte syns och att flera personer (varav många inte laddar ned)kanske använder samma dator skiter hon i.Nu har regeringen gått igång på iden och tänker utöka den till fler delar av samhället. Hädanefter ska bankerna vara ansvariga för att stoppa bankrån och ekobrottslighet(det är ju dom som handhar alla pengar).Dagis och skolor ska ta fast alla pedofiler(det är ju dom som har hand om alla barn).Bilförsäljare ska ta alla biltjuvar och rattfyllerister(dom säljer alla bilar). Systembolaget ska tillsammans med krogägarna stoppa allt fylleri(dom säljer ju spriten).Överklassen ska stoppa AFA(det är deras ungar).

Sveriges svar på dirty harry ,Karin Götblad säger i ett uttalande.
"Det här är en jättebra ide,nu kan vi poliser ägna oss åt det som det är meningen att vi ska göra"
-Vad?
"Jaga fortkörare,spela innebandy och spöa svartskallar!"


Kommentarer
Postat av: GrisaLisa

Jag tycker att internetleverantörerna ska bli ansvarig för banksvindelrierna som görs via internet oxå..varför ska de stackars fattiga bankerna stå för det?
Bankerna däremot kan stå för alla obetalda räkningar,varför ska jag behöva betala det jag handlar?
Bilförsäljarna måste ju oxå ta ansvar för alla bilolyckor,varför ska jag behöva använda bilbälte för att andra kör som svin?
Systembolaget kan stå för alkomätare i ALLA bilar,då startar ju inte min bil när jag druckit då slipper jag ta ansvar för mina rattfyllor.
Överklassen har jag ingen erfarenhet av men de gör ju som de själva vill ialla fall.
Polisen måste ju ha tid att käka dounuts för det har jag sett på teve.
Dagis och skolor för uppfostringen av våra barn,varför ska jag behöva uppfostra mina skitungar?

2007-09-04 @ 23:41:24
Postat av: Rottan

Efter försvarets neddragningar behöver försvaret nya måltavlor. Varför inte rikta in sig på AFA och göra två flugor på smällen? Försvaret får levande, nåja, rörliga då, måltavlor och samhället blir av med drägget som ingen vill ha drällande på gator och torg utom några försupna kommunistsvin från vänsterpartiet, syndikalisterna och andra fascistjävlar.

2007-09-12 @ 08:38:39
URL: http://www.göteborgskravallerna.se
Postat av: game

vad fan e de här för skitsnack ni skriver.
har ni inget liv än att sitta o diskutera stor saker som om nån bry sig ett fucking dugg om er hahahahahahahahahahahahah
jag tycker verkligen synd om er.
och om att rita mohamed bilder detta är inte faktiskt fint,de har deras tro o vi har våra o ni har era ,så man ska inte hålla på o jävlas med andras tro de får tro vad de än vill de har vi inget med saken att göra,vi oxå men när de gäller att rita såna här bilder på mohamed o jesus då tar hela världen illa upp inte bara muslimer.
ni som skriver säkert ni tro inte på nåt men de e era val o liv, men en sak ska ni veta att gud finns o han e väldigt stor. lycka till allihopa

2007-09-23 @ 07:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0