Gubbklubb.

En minister som vill vara anonym är medlem i en klubb som inte tillåter kvinnor.I ett första uttalande försökte han sig på den vanliga politikerstilen dvs han försökte ljuga. "Det var så rökigt så jag såg inte var jag var, jag trodde det va en vanlig porrklubb" När det visade sig att han varit medlem i nio år erkände han men försvarade sig med att. "Det är klart att det finns kvinnor på klubben, du tror väll inte att vi städar själva?" När feministen och deklarationsexperten Gudrun fick höra detta sa hon genast. "Det är skamligt för ett modernt samhälle att det finns klubbar som utestänger det ena könet, jag ska omedelbart bilda en klubb bara för tjejer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0